It's time! - Reisverslag uit Sappemeer, Nederland van Margriet Weperen - WaarBenJij.nu It's time! - Reisverslag uit Sappemeer, Nederland van Margriet Weperen - WaarBenJij.nu

It's time!

Door: margrietvanweperen

Blijf op de hoogte en volg Margriet

02 Juni 2011 | Nederland, Sappemeer

Hallo mensen,

Inmiddels is het 123 dagen later en dan komt bijna het spannende moment. Het moment waar je eigenlijk al die tijd op hebt zitten wachten. Niet het moment dat je examens voorbij zijn, niet het moment dat je beseft dat je vaarwel moet zeggen tegen je schoolleven en dat je weer een periode achter je laat. Nee, je wacht op het moment tot je op vakantie gaat (hoewel die andere ook mooie momenten waren, hoor ;) ).
Morgenochtend stappen Kelly en ik op de trein richting Schiphol om zo de reis te beginnen. Mijn eerste zelfstandige vakantie, een mijlpaal? Misschien, maar het zal ongetwijfeld leuk worden. De koffers zijn al gepakt, de plannen bevestigd, de kaartjes binnen. Alles is klaar, nu alleen wij nog.

Zo, ik denk dat het wel duidelijk is dat wij er zin in hebben! Ik zal proberen elke dag hier een stukje te schrijven over onze avonturen, maar onze agenda's zijn nogal vol (als je dan gaat, dan moet je er ook alles uithalen :P), dus ik beloof niets.

Tot ziens en tot over 12 dagen!

Greetings from Margriet (still in The Netherlands, but not for long)

  • 02 Juni 2011 - 11:57

    Kelly Lentz:

    We zullen je missen, lieve schat :'(

    Hou die Engelse jongemannen heel!

    - Een jaloerse kennis

  • 03 Juni 2011 - 19:58

    Michel:

    Veel plezier in Engeland. Hoop dat jullie goed weer hebben.

    Groeten,

    Je grote broer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Hallo, ik ben Margriet. Ik ben 20 jaar en studeer mijn bachelor Kunsten, Cultuur en Media richting Theaterbeleid en management op de Rijksuniversiteit Groningen. Naast keihard studeren, doe ik ook veel aan dans (verschillende soorten dans) en werk ik in een kledingwinkel. Verder houd ik ontzettend van reizen! En hier houd ik mijn meest interessante reisverslagen bij, in hoop andere mensen te kunnen laten meegenieten van mijn avonturen.

Actief sinds 09 Feb. 2011
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 22410

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 10 Juni 2014

Study in SUNY Geneseo

09 Juli 2012 - 22 Juli 2012

Back to the roots

03 Juni 2011 - 13 Juni 2011

Examenreis

Landen bezocht: