Voorbereiding - Reisverslag uit Sappemeer, Nederland van Margriet Weperen - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Sappemeer, Nederland van Margriet Weperen - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: margrietvanweperen

Blijf op de hoogte en volg Margriet

09 Februari 2011 | Nederland, Sappemeer

Hallo iedereen!

Jullie zullen je wel afvragen. Het is pas 9 februari, maar toch is de reis al gepland en staat het eerste verslag er al!

We gaan een weekje door Engeland trekken en gisteren hebben we alle feiten en discussiepuntjes nog even doorgenomen. De reis gaat door! Alleen nog boeken (en daarna geld verdienen).

Even de planning voor jullie:
Dag 1: Vliegen van A'dam naar Londen
Dag 2+3: Londen
Dag 4: Stratford-upon-Avon
Dag 5+6: Oxford
Dag 7+8: Bath
Dag 9: Salisbury + Stonehenge
Dag 10: Chawton
Dag 11: Terug vliegen naar A'dam en naar huis.

Jullie zien het al wel. Het wordt een drukke vakantie, maar ik hoop een hele leuke en bijzondere.

Houd vanaf 3 juni deze site goed in de gaten, want dan gaat het echt gebeuren!

Tot dan!

  • 10 Februari 2011 - 09:41

    Marjella:

    Heey,

    Lekker op reis zo te zien! Ga je zelf op reis? Of met een groep?

  • 10 Februari 2011 - 14:58

    Loni:

    Ik ga je volgen ;) en het is 'het' verslag, niet 'de' ^^

  • 17 Februari 2011 - 13:30

    Kelly:


    En het is de reis 'gaat', niet 'gaan'. :p

    Nog 105 nachtjes slapen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Hallo, ik ben Margriet. Ik ben 20 jaar en studeer mijn bachelor Kunsten, Cultuur en Media richting Theaterbeleid en management op de Rijksuniversiteit Groningen. Naast keihard studeren, doe ik ook veel aan dans (verschillende soorten dans) en werk ik in een kledingwinkel. Verder houd ik ontzettend van reizen! En hier houd ik mijn meest interessante reisverslagen bij, in hoop andere mensen te kunnen laten meegenieten van mijn avonturen.

Actief sinds 09 Feb. 2011
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 22405

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 10 Juni 2014

Study in SUNY Geneseo

09 Juli 2012 - 22 Juli 2012

Back to the roots

03 Juni 2011 - 13 Juni 2011

Examenreis

Landen bezocht: