Het is weer tijd! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Margriet Weperen - WaarBenJij.nu Het is weer tijd! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Margriet Weperen - WaarBenJij.nu

Het is weer tijd!

Door: margrietvanweperen

Blijf op de hoogte en volg Margriet

19 Mei 2012 | Nederland, Groningen

Hallo iedereen,

Een nieuwe reis is gepland. Laat geboekt in vergelijking met vorig jaar, misschien minder bijzonder, maar zeker net zo leuk!

Na maanden van twijfelen, plannen wijzigen (Ga ik naar Wenen? Met wie ga ik? Oh, door blessure geen Wenen. Ga ik summer college doen in Krakau? Oh nee, niet zo handig. Ga ik weer met Kelly op stap? Nee, maar wie weet gaan we nog wel ergens anders heen) en nog eens zoeken op internet, is de beslissing nu dan toch eindelijk gevallen. Ik ga met mijn moeder gezellig twee weekjes naar Polen. Back to the roots, zou ik zo zeggen. Waar we heen gaan? Warschau en Krakau natuurlijk! Waar kun je beter je culturele achtergrond opsnuiven dan in deze twee prachtige steden.

Met de bus erheen, uren spenderen door uit het raam te staren. Het landschap te zien veranderen en dan de volgende dag uitstappen in een lekkere landklimaat met (hopelijk) mooi weer. We blijven dan tot de 15e in een hotel midden in de stad Warschau, vanwaar we de trein gaan pakken naar Krakau. In Krakau zullen we tot de 21e blijven en 's avonds de bus terug pakken.

Dit keer dus geen 'cheers', geen stadhoppen of in the middle of nowhere belanden. Wel (hopelijk) theater/concertkaarten, pijnlijke voeten van het lopen, lekker eten en veel musea.

Tot over 1,5 maand!

bye
Margriet

ps. Voor wie in de sfeer wil komen: http://youtu.be/xgc_88yP9VY :)

  • 20 Mei 2012 - 08:27

    Kelly:

    Woohoo! Klinkt spannend :-D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Hallo, ik ben Margriet. Ik ben 20 jaar en studeer mijn bachelor Kunsten, Cultuur en Media richting Theaterbeleid en management op de Rijksuniversiteit Groningen. Naast keihard studeren, doe ik ook veel aan dans (verschillende soorten dans) en werk ik in een kledingwinkel. Verder houd ik ontzettend van reizen! En hier houd ik mijn meest interessante reisverslagen bij, in hoop andere mensen te kunnen laten meegenieten van mijn avonturen.

Actief sinds 09 Feb. 2011
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 22422

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 10 Juni 2014

Study in SUNY Geneseo

09 Juli 2012 - 22 Juli 2012

Back to the roots

03 Juni 2011 - 13 Juni 2011

Examenreis

Landen bezocht: