Snotverkouden door naar Bath - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Margriet Weperen - WaarBenJij.nu Snotverkouden door naar Bath - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Margriet Weperen - WaarBenJij.nu

Snotverkouden door naar Bath

Door: margrietvanweperen

Blijf op de hoogte en volg Margriet

08 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Bath

Cheers Everyone!

Er is alweer een dag voorbij en intussen zijn we al aanbeland in Bath. Eindelijk gaan we morgen het eerste Jane Austen huis bekijken!

Maar goed, eerst hadden we vandaag natuurlijk. Vandaag hadden we nog een middag in Oxford. We zijn vandaag met een guide in het Bodleian Library geweest (11 miljoen boeken), waar Harry Potter's library ook was gefilmd. Het was een enorme tour, namelijk wel 3 mensen incl onszelf..
Verder hebben we nog wat rondgeslendert door de stad, Oxford blijkt eigenlijk helemaal niet zo groot te zijn. Nog even langs de Museum of Oxford geweest (en langs de Starbucks, die dingen hebben lekkere warme chocolademelk!) en toen was het alweer tijd om de trein te pakken naar Bath. Nog even overgestapt in Didcot Parkway en ondertussen weer allerlei landschappen gezien.

Nu zijn we net aangekomen in Bath en jongens, de hotel had niet op een betere plek kunnen zijn. We hebben net 1 mijl lang met de zware bagage een steile heuvel omhoog moeten lopen. Gelukkig ziet het hotel er wel geweldig mooi uit, midden in het bos en met een prachtige uitzicht van Bath zelf. We hebben ook hier gegeten, om ons de moeite te besparen weer een keer naar boven te lopen. Dat hadden we beter niet kunnen doen..We hebben besteld om 19.20 en ons eten kwam aanzetten om 20.25. Echte goede (of snelle) koks hebben ze hier dus niet.

Intussen zijn we alweer aan het kijken wat we de komende twee dagen kunnen gaan doen. We hebben hier een leuke tour gevonden met een bus die langs Stonehenge, diverse oude Keltische plaatsen en langs diverse filmplekken (inclusief Pride and Prejudice 1995 versie) rijdt, maar helaas is hij wat aan de dure kant, dus we zijn in overleg.

Voor zover we weten, hebben we maar 1 slaapgenoot voor de avond (alweer een aparte, we hebben ze wel te pakken) en het wordt voor ons tijd om ook weer de voeten te laten bekomen van een paar uur rust. Morgen gaan we weer rondslenteren.

See you!
Margriet

• 09 Juni 2011 - 17:37

Ewa:

er is niet echt druk in de hotels waar jullie slapen.hebben de mensen in engeland geen vakantie nu?
    ik hoop dat jij snel beter wordt, jammer om ziek te zijn tijdens dit mooie reisje. groetjes!

Margriet

Hallo, ik ben Margriet. Ik ben 20 jaar en studeer mijn bachelor Kunsten, Cultuur en Media richting Theaterbeleid en management op de Rijksuniversiteit Groningen. Naast keihard studeren, doe ik ook veel aan dans (verschillende soorten dans) en werk ik in een kledingwinkel. Verder houd ik ontzettend van reizen! En hier houd ik mijn meest interessante reisverslagen bij, in hoop andere mensen te kunnen laten meegenieten van mijn avonturen.

Actief sinds 09 Feb. 2011