Nog lange tijd te gaan... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Margriet Weperen - WaarBenJij.nu Nog lange tijd te gaan... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Margriet Weperen - WaarBenJij.nu

Nog lange tijd te gaan...

Blijf op de hoogte en volg Margriet

01 Juni 2013 | Nederland, Groningen

Helloooo everyone!

Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik voor het laatst hier iets heb geschreven. Toen was er een heerlijke vakantie in Polen, nu gaan we voor iets groters. Ja, het duurt nog eeuwen, nog 6 maanden voordat ik weg ga.. Maar wat een avontuur! In februari hoorde ik dat ik naar Geneseo in de Verenigde Staten mag om te studeren voor vier maanden. Mijn visum is zes maanden geldig.. dingdong, ik zeg reizen!

Waarom dan toch alvast deze blog? Het duurt nog ontzettend lang. En toch vliegt de tijd. Inmiddels zijn we al vier maanden verder sinds dat ik heb gehoord dat ik mag gaan en voorbereidingen zijn toch een beetje begonnen. Er moet van alles geregeld worden; dokterverklaring, formulieren invullen, bankverklaring, etc. etc. Maar niet alleen de officiële dingen zijn nodig. Samen met mijn reisgenootjes zijn we al aan het bekijken; welke vliegticket zullen we boeken? Wanneer willen we terug? In deze prille staat is nog niets definitief, alles kan nog veranderen, maar momenteel willen we ongeveer de 10e januari naar New York vliegen, om de 15e in Rochester aan te komen (vanwaar we naar Geneseo, het godverlaten plekje zullen worden gebracht). Dat betekent zo'n 4 dagen NYC! Gelukkig ben ik met 3 andere meiden, want ik zal er zeker gaan verdwalen..

Tips, ideeën etc. zijn hartstikke welkom, dus laat ze vooral achter in een reactie. Ik ben hartstikke enthousiast en ga me vol hoop op nog veel meer voorbereidingen storten.

Tot die tijd:
Let's get started!!

Groetjes,
Margriet

ps. (30-7-2013) Het is alweer bijna augustus! Tempus fugit, echt waar. Maar de eerste dingen zijn al geregeld; de meeste formulieren zijn al ingevuld éhen we hebben onze vliegtickets geboekt! 9 januari vliegen we naar NYC, om daar een paar daagjes te verblijven en op 14 januari moeten we in Rochester aankomen (discussie is nog gaande over bus of vliegtuig). De terugticket staat voor 10 juni, maar deze kan nog gewijzigd worden. Dus: keep updated ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margriet

Hallo, ik ben Margriet. Ik ben 20 jaar en studeer mijn bachelor Kunsten, Cultuur en Media richting Theaterbeleid en management op de Rijksuniversiteit Groningen. Naast keihard studeren, doe ik ook veel aan dans (verschillende soorten dans) en werk ik in een kledingwinkel. Verder houd ik ontzettend van reizen! En hier houd ik mijn meest interessante reisverslagen bij, in hoop andere mensen te kunnen laten meegenieten van mijn avonturen.

Actief sinds 09 Feb. 2011
Verslag gelezen: 3409
Totaal aantal bezoekers 22412

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 10 Juni 2014

Study in SUNY Geneseo

09 Juli 2012 - 22 Juli 2012

Back to the roots

03 Juni 2011 - 13 Juni 2011

Examenreis

Landen bezocht: